onsdag den 27. august 2008

Ting 18. E-kalender og E-boks

E-kalender: Som med mange af de foregående "ting" er jeg glad for at blive gjort bekendt med funktionens eksistens. Smart at E-kalender kan arbejde sammen med forskellige andre kalenderprogrammer. I adressebogen under det enkelte bogstaver, er nogle brugere alfabetiseret efter fornavn og andre efter efternavn, men heldigvis er der jo en søgefunktion, så man blot skal skrive navnet på den person, man vil finde.
Den interne kalender i Outlook rækker p.t. til mit behov, men hvem ved, hvad fremtidens behov bliver?
E-boks: Jeg har haft E-boks i 1 års tid. Fungerer udmærket. Vidste ikke, at jeg i E-boksen har 11 MB gratis til rådighed til andre væsentlige papirer, som jeg selv kan skanne ind og gemme hér. God idé med f.eks. eksamenspapirer, skøder, testamenter m.v., så man altid har dem elektronisk, hvis de skulle forsvinde/brænde. Tak for tipset.

Ingen kommentarer: